Lookbook

12 sty 2011

17

Od dawna chciałam jakiś nowy aparat bo z moim starym nie umiałam się już dogadać...
Tak wiec muszę wam powiedzieć że nadeszła ta chwila kiedy mogę powiedzieć że JEST ! ♥
Wprawdzie to nie lustrzanka ale cieszę się że chociaz taki jest :)
Dzisiaj jego premiera jak wam się podobają zdjecia?:)
Dzjęcia sa z dzisiaj ale przyznam szczerze że było mi bardzooo zimno:)

futerko-new look
biała koszula-zara

ramoneska-hm
czapa-hm
bluzka-bshk
spodenki-cubus

ps.pytam was ponownie nie wiecie może jak dodaje sie wiekszy format zdjec? ;<
wszyscy mowia że za małe...mi tez nie odpowiadają

ale jak narazie możecie klikac na nie i powiększac a chyba wygladaja lepiej :)





























(ph.my sister)



6 komentarzy:

  1. świetna ramoneska !
    a co do pytania to gdy piszesz posta kliknij na dodane zdjęcie i pojawi Ci się taki cienki paseczek, tam masz do wyboru rozmiar i gdzie ma się znajdować zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku dziekuje ci bardzoo ♥

    niby taki proste a jednak nie wiedizalam dzieki;**

    OdpowiedzUsuń
  3. troszkę wieje nudą i blog nie przyciąga uwagi oraz za małe fotki :( po pracuj nad tym i będzie git bo potencjał masz

    OdpowiedzUsuń
  4. slaba jakosc zdjec...

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm nie chcę cię oceniać, ale jak dla mnie wyglądasz troche jak prostytutka na tym "ruchomym" (jak skaczesz bodajże) zdjęciu. oczywiscie rozumiem, każdy ma sój styl, ale to strasznie odwazny outfit według mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. i że jeszcze nigdy nie dostałam miłego komentarza on anonima:))

    OdpowiedzUsuń