Lookbook

20 gru 2010

12

Wczoraj wieczorem zabrałam sie za małe diy ;)

Wzięłam czarną koszulkę panterkowy materiał i przyszyłam

Szczere powiem,że podoba mi się i to bardzoo :D

<Pomysł dała mi zikki i m.łuczenko>
W zanadrzu mam jeszcze bardzo dużo rzeczy do przerobienia a dobrze sie z tym składa że 24 dostaje maszynę

                                                             ♥bluzka-DIY
                                                             ♥spódniczka-H&M
                                                             ♥melon-H&M
                                                             ♥dodatki-h&m/stradi






































hype?

3 komentarze:

  1. cudownie Ci to wyszlo,jestem zachwycona! normalnie lepszej koszulki w sklepie nie znajde ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd masz tą koszulkę , chodzi mi o zwykłą czarną
    - http://suz.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń