Lookbook

26 lis 2010

5

Dzisiaj dodam dwie notki w tej dodam zdjęcia moich małych zakupów a w drugiej dodam nowy zestaw:)
Zima już jest u nas a ja nadal nie miałam swetów..ale wziełam się za siebie i poszlam w tygodniu do sh znalazłam trzy piękne cieple sweterki:)
Co do sieciówek niestety coraz mniej mi sie tam podoba...chyba juz uzależniłam się od allegro ;)
Rzeczy które kupiłam oprócz swetrów i jednych butów ktore pokaże z notce z zestawem pokazuje na dole;)




1.Jazzówki-new yorker nie sa one identyczne jak na zdjęciu ale bardzo podobne ;)






2.Torba LANVIN FOR H&M dzięki mojej koleżance za niedługo będzie u mnie;) Dzieki Nannerll ♥





3.Sukienka w kwiaty -H&M dawno już na nia polowałam :)


4.Koturny-allegro Jakies zwykłe musiałam kupic bo brakuje mi czegos wyższego:)

1 komentarz:

  1. torba Lanvid for H&M świetna, koturny też xD

    x Milciak
    www.likeabloom.blogspot.com zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń